Wnioski o stypendium rektora dla studentów - semestr letni 2023/2024
Wniosek o przyznanie stypendium rektora dla studentów na semestr letni 2023/2024 należy wypełnić w systemie USOSweb. Generator wniosków będzie aktywny od dnia 01.03.2024 r. od godziny 9.00 do dnia 05.04.2024 r. do godziny 23.59. Wydrukowany wniosek należy złożyć w wersji papierowej wraz z dokumentami potwierdzającymi osiągnięcia do Komisji Stypendialnej dla studentów PK za pośrednictwem BOKS wyznaczonego do prowadzenia spraw związanych z przyznawaniem świadczeń (Kampus przy ul. Śniadeckich 2 p. 19A) do dnia 09.04.2024 r. do 13:00.
Informacja dla studentów niestacjonarnych dotycząca płatności
Studenci chcący płacić opłatę za usługi edukacyjne z tytułu czesnego w systemie ratalnym są zobowiązani do złożenia deklaracji płatności na raty w wersji elektronicznej, po zalogowaniu na konto studenta w systemie USOSweb.
Termin złożenia deklaracji płatności w systemie 4 rat upływa 10 marca 2024r., natomiast w systemie 2 rat upływa 15 marca 2024 r.
Termin jednorazowej opłaty za semestr letni 2023/2024 upływa 15 marca 2024 r. (ta opcja płatności nie wymaga złożenia deklaracji).
Drodzy Studenci!
Przypominamy, że podstawowym narzędziem do naszej komunikacji z Państwem jest elektroniczna poczta studencka. Prosimy o jej regularne sprawdzanie. W okresie związanym z rozliczaniem semestru letniego oraz rozpoczęciem semestru zimowego będziecie Państwo otrzymywali od nas wiele informacji organizacyjnych.
Zmiany w zakresie dokumentów składanych przez studentów przystępujących do obrony
-
bezpłatnie: dyplom ukończenia studiów, jeden odpisu dyplomu w języku polskim, jeden odpis dyplomu w jednym z języków obcych (angielskim lub niemieckim) oraz suplement do dyplomu oraz dwa odpisy suplementu w języku polskim,
-
odpłatnie*: dyplom ukończenia studiów, dwa odpisy dyplomu w języku polskim, suplement do dyplomu oraz dwa odpisy suplementu w języku polskim i dodatkowo odpis dyplomu w jednym z języków obcych (angielskim lub niemieckim) (*Za wydanie dodatkowego odpisu dyplomu w języku obcym, absolwent ponosi opłatę w wys. 20 zł. na podstawie Rozporządzenia MNiSW z dnia 27 września 2018 r. § 36 ust.1, pkt. 2)
Organizacja roku akademickiego 2023/2024
Zarządznie Nr 28/2023 w sprawie organizacji roku akademickiego 2023/2024
Szanowni Studenci!
W związku z Zarządzeniem Nr 57/2021 Rektora Politechniki Koszalińskiej z dnia 15 września 2021 r. w sprawie określenia sposobu uwierzytelniania studenta w systemie teleinformatycznym uczelni na potrzeby dokumentowania rekrutacji i przebiegu studiów informujemy, że odpowiadamy wyłącznie na korespondencję przesyłaną do Biura Obsługi Studentów z adresów elektronicznej poczty studenckiej (adres poczty zaczyna się od numeru Państwa albumu i wygląda w następujący sposób np. u12345@s.tu.koszalin.pl).
W razie trudności z dostępem do skrzynki elektronicznej poczty studenckiej prosimy kontaktować się z UCTI pod adresem: ucti@tu.koszalin.pl.
Załączniki
Nazwa |
---|